• ساعت : ۱۰:۰۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ 
  • کد خبر : ۴۲۲۴۵
حضور پرشور مردم شهرستان ابوموسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن۱۴۰۲ مشت محكمی بود بر یاوه گویان و دشمنان این كشور و انقلاب
اقشار مختلف مردم شهرستان  ابوموسی در مرکز این شهرستان امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکصدا با هم خشم و انزجار خود از استکبار جهانی را فریاد زده و برای حمایت  از نظام و انقلاب خود تاکید نمودند.

این راهپیمایی دشمن شکن  با حضور مرتضی احتشام فرماندار ابوموسی، روحانیون معزز،امام جمعه محترم شهرستان حجت السلام والمسلمین جاودان، ،روسای ادارت،نیروهای انتظامی و نظامی، در کنار آحـــــاد مردم جزیره ابوموسی برگزار شد.

بنا بر همین گزارش  همزمان با فرا رسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن امروز مردم شهرستان  ابوموسی خود را به میدان حاج قاسم سلیمانی رساندند تا بار دیگر وفاداری خود به امام راحل آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهیدان این مرز و بوم را به اثبات برسانند.

در این تجمع و قبل از آغاز مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، دانش‌آموزان دختر و پسر این شهرستان در قالب گروه های سرود اجرای برنامه نمودند

اجرای سرود در میدان حاج قاسم در جزیره ابوموسی شور و نشاط خاصی به راهپیمایی دشمن شکــــن ۲۲بهمن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی داد.

حضور دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ این شهرستان در کنار والدین خود جلوه‌ایی زیبا به راهپیمایی مردم شهرستان ابوموسی داده بود.

این راه پیمایی راس ساعت ده صبح در هوایی ابری و بسیار  زیبا  از میدان حاج قاسم این جزیره  آغاز و تا مسجدجامع امام حسن مجتبی(ع) ادامه یافت.

این مراسم باشکوه در پایان با قرائت قطعنامه توسط جانشین ناحیه بسیج ابوموسی در ۹بند در صحن مسجد جامع امام حسن مجتبی (ع) این  شهرستان به کار خود پایان داد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0