عنوان گروه خبري / اخبار .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ 
  • کد خبر : ۲۸۹۱۴
دیدار و نشست
دیدار و نشست صمیمی فرماندار با دانش آموزان و مدیران مدارس
نشست صمیمی مهندس قریشی فرماندار ابوموسی با مدیر آموزش و پرورش، معاونین، مدیران مدارس و دانش آموزان هنرآموز شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری به منظور تصمیم گیری در خصوص توسعه وارتقاء برنامه های آموزشی برگزارشد.
نشست صمیمی مهندس قریشی فرماندار ابوموسی با مدیر آموزش و پرورش، معاونین، مدیران مدارس و دانش آموزان هنرآموز شهرستان  در محل سالن جلسات فرمانداری به منظور تصمیم گیری در خصوص توسعه وارتقاء برنامه های آموزشی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابوموسی، فرماندار شهرستان در این جلسه با ابراز خرسندی از حضور در این جلسه گفت : نقش  آموزش و پرورش در تحقق فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی و توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه کلیدی ومهم است.

وی عنوان کرد: آسیب های اجتماعی شامل ناهنجاری ها و انحرافات اجتماعی از مهمترین موضوعات مورد بحث جامعه شناسی است که بروز آن در مدارس بدلیل تهدیدی عمومی برای جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مهندس قریشی همچنین بیان داشت: مدرسه یک نهاد، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است که می تواند تحت تاثیر بسیاری از آسیب های اجتماعی قرار بگیرد.

🔹 در ادامه جلسه مدیران مدارس و دانش موزآن نیز نظرات و پیشنهادات خود را ارایه نموده و به مسایل و مشکلات آنها در این نشست رسیدگی شد.

1401/12/05

روابط عمومی فرمانداری ابوموسی

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0